گروه فنی و مهندسی سکنا

مقاوم سازی، الیاف FRP ، کاشت میلگرد، کاشت بولت در استان گیلان 09111489469

گروه فنی و مهندسی سکنا

مقاوم سازی، الیاف FRP ، کاشت میلگرد، کاشت بولت در استان گیلان 09111489469

گروه فنی و مهندسی سکنا

گروه فنی و مهندسی سکنا در سال 1395 با گردهمایی جمعی از متخصصان و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های برتر کشور با هدف ایجاد تحولی اساسی در صنعت ساخت، با استفاده از دانش روز به ویژه در راستای فن آوری های نوین سازه ای شکل گرفت. هدف اصلی این شرکت، مشارکت در برنامه های عمرانی و ارتقاء کیفیت خدمات حرفه ی مهندسی می باشد و در این راستا منابع انسانی خود را در گرایشهای تخصصی گوناگون توسعه داده است.
حوزه فعالیت
o سازه
o مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای
o بهسازی خاک و پی
o کنترل کیفی و اجرا
o طراحی و بهینه سازی سازه های فولادی
o آزمایش مصالح
o دال مجوف یوبوت
o سقف پیش ساخته هالوکور
o سیستم های نوین لرزه ای

www.soknasaza.ir

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

چسب کاشت میلگرد

 ویژگی های چسب کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد ماده‌ ای شیمیایی است که بر پایه رزین های اپوکسی، پلی استر و وینیل استر تولید می شود.. مهم ترین ویژگی چسب کاشت میلگرد که به صورت عمومی باید در تمامی انواع مختلف این چسب ها وجود داشته باشد شامل ویسکوزیته مناسب در زمان اختلاط و نصب، زمان مصرف مناسب، زمان ژله‌ای شدن مناسب، مدت نگهداری مناسب، دانسیته و اشباع سازی قابل قبول می باشد. به طور کلی ویژگی های مقاومتی چسب کاشت میلگرد در مقابل بارهای استاتیکی، دینامیکی و شبه دینامیکی بسیار مهم می باشد. همچنین این موضوع که عملکرد چسب ها در محیط های خورنده و اسیدی چگونه باشد تیز محل توجه است

.


 انواع چسب کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد نیز در انواع و برندهای مختلف تولید می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به خود را دارا هستند. بدیهی است که پیش از انتخاب برند چسب کاشت میلگرد بایستی تحقیقات کافی و لازم برای شناخت چسب کاشت میلگرد مناسب انجام شود. به مانند تمامی محصولات، در هنگام انتخاب چسب مناسب لازم است تا توجه کافی به آیین نامه ها و قوانین مربوطه داشته باشیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را انجام دهیم. چسب کاشت میلگرد از نظر ترکیبات شیمیایی، مشخصات مکانیکی و کاربرد تفاوت هایی با هم دارند و از این نظر نیز به سه دسته‌ی کلی تقسیم می شوند: