گروه فنی و مهندسی سکنا

مقاوم سازی، الیاف FRP ، کاشت میلگرد، کاشت بولت در استان گیلان 09111489469

گروه فنی و مهندسی سکنا

مقاوم سازی، الیاف FRP ، کاشت میلگرد، کاشت بولت در استان گیلان 09111489469

گروه فنی و مهندسی سکنا

گروه فنی و مهندسی سکنا در سال 1395 با گردهمایی جمعی از متخصصان و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های برتر کشور با هدف ایجاد تحولی اساسی در صنعت ساخت، با استفاده از دانش روز به ویژه در راستای فن آوری های نوین سازه ای شکل گرفت. هدف اصلی این شرکت، مشارکت در برنامه های عمرانی و ارتقاء کیفیت خدمات حرفه ی مهندسی می باشد و در این راستا منابع انسانی خود را در گرایشهای تخصصی گوناگون توسعه داده است.
حوزه فعالیت
o سازه
o مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای
o بهسازی خاک و پی
o کنترل کیفی و اجرا
o طراحی و بهینه سازی سازه های فولادی
o آزمایش مصالح
o دال مجوف یوبوت
o سقف پیش ساخته هالوکور
o سیستم های نوین لرزه ای

www.soknasaza.ir

چسب کاشت میلگرد

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۵ ب.ظ

چسب کاشت میلگرد

 ویژگی های چسب کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد ماده‌ ای شیمیایی است که بر پایه رزین های اپوکسی، پلی استر و وینیل استر تولید می شود.. مهم ترین ویژگی چسب کاشت میلگرد که به صورت عمومی باید در تمامی انواع مختلف این چسب ها وجود داشته باشد شامل ویسکوزیته مناسب در زمان اختلاط و نصب، زمان مصرف مناسب، زمان ژله‌ای شدن مناسب، مدت نگهداری مناسب، دانسیته و اشباع سازی قابل قبول می باشد. به طور کلی ویژگی های مقاومتی چسب کاشت میلگرد در مقابل بارهای استاتیکی، دینامیکی و شبه دینامیکی بسیار مهم می باشد. همچنین این موضوع که عملکرد چسب ها در محیط های خورنده و اسیدی چگونه باشد تیز محل توجه است

.


 انواع چسب کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد نیز در انواع و برندهای مختلف تولید می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به خود را دارا هستند. بدیهی است که پیش از انتخاب برند چسب کاشت میلگرد بایستی تحقیقات کافی و لازم برای شناخت چسب کاشت میلگرد مناسب انجام شود. به مانند تمامی محصولات، در هنگام انتخاب چسب مناسب لازم است تا توجه کافی به آیین نامه ها و قوانین مربوطه داشته باشیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را انجام دهیم. چسب کاشت میلگرد از نظر ترکیبات شیمیایی، مشخصات مکانیکی و کاربرد تفاوت هایی با هم دارند و از این نظر نیز به سه دسته‌ی کلی تقسیم می شوند:


1.     چسب کاشت میلگرد کپسولی

2.     چسب کاشت میلگرد کارتریجی

3.     چسب کاشت میلگرد حجمی

تصویر 7

چسب کاشت میلگرد کپسولی

چسب های کاشت کپسولی به صورت دو جزئی ارائه می شود. این چسب ها برای بولت های مخصوص سر مهره دار استفاده می شود.در این روش چسب کاشت درون کپسول هایی شفاف و شیشه ای تعبیه می شود. این کپسول ها با اندازه و حجم های متفاوت عرضه می شوند. این نوع چسب ها باید پس از شکستن جداره‌ی شیشه‌ای مورد مصرف قرار بگیرند و پس از این کار، گیرش بسیار قوی‌ای ایجاد می کنند که حتی در محیط های خورنده و اسیدی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

چسب کاشت میلگرد کارتریجی

چسب های کاشت کارتریجی برای کاشت در سطوح بتنی، چوبی و سنگی استفاده می شود. چسب کاشت میلگرد کارتریجی نیز دو جزئی است و بر پایه رزین اپوکسی یا پلی استر یا وینیل استر و جز دوم سخت کننده پلی آمین می باشد که از آن برای نصب و کاشت آرماتور در سطوح بتنی استفاده می شود. در بین سه نوع کلی چسب کاشت میلگرد، نوع کارتریجی از بقیه بهتر است چرا که سهولت اجرایی بالایی دارد، خطای آن پایین است و کیفیت بسیار بالایی نیز از خود نشان می دهد. البته این نکته نیز باید ذکر شود که این چسب قیمت تمام شده‌ی بیشتری نسبت به دو نوع دیگر دارد.

 

 


چسب کاشت میلگرد حجمی

چسب کاشت میلگرد حجمی معمولاً به صورت دو یا سه جزئی می باشد. چسب کاشت میلگرد حجمی چسبندگی بسیار بالایی در سطوح مختلف بتنی ایجاد می کند و مقاومت بالای کششی و خمشی که ایجاد می کند نیز معمولا مورد توجه مهندسین قرارمی­گیرد.

 

 


                              


 

برای مشاوره رایگان در زمینه تهیه چسب کاشت میلگرد در استان گیلان تماس بگیرید

09111489469




مقاوم سازی بهسازی الیافFRP الیاف شیشه الیاف کربن اف آر پی چسب اپوکسی کاشت میلگرد کاشت بولت ترمیم بتن کاشت میلگرد رشت کاشت میلگرد لاهیجان کاشت میلگرد انزلی کاشت میلگرد فومن کاشت میلگرد گیلان کاشت میلگرد لنگرود کاشت میلگرد منظقه آزاد کاشت بولت گیلان کاشت بولت رشت مقاوم سازی رشت مقاوم سازی گیلان ترمیم بتن گیلان ترمیم بتن رشت ترمیم ترک اجرای FRP در گیلان اجرای FRP در رشت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی